606 141 330 ms@maxisport.com.pl

Tak wyglądało lato 2023 z Maxisportem!

3 września 2023 Marcin

Sezon letni 2023 – podsumowanie

Miniony sezon letni był dla nas kolejnym okresem intensywnej pracy i rozwoju. Udało się nam zrealizować wiele pomysłów i założeń, a także powiększyć nieco naszą ofertę.

Półkolonie w Rzeszowie

Półkolonie stacjonarne w Rzeszowie to już stały punkt w ofercie Maxisport. Z roku na rok wprowadzamy nowe atrakcje, aby zapewnić dzieciom ciekawy i bezpieczny wypoczynek. W tym roku na uczestników czekało m.in. wyjście do kina, na basen, wizyta w Muzeum Regionalnym i Muzeum Dobranocek, warsztaty garncarskie w Medyni Łańcuckiej, treningi rugby, karate i piłki nożnej, a także wizyta w Fly Parku i Fly Wall. Półkolonie w Rzeszowie cieszą się dużym zainteresowaniem, a ich uczestnicy niejednokrotnie wracają do nas na kolejne turnusy.

Obozy żeglarskie nad Soliną

Obozy żeglarskie nad Soliną to kolejna propozycja Maxisport, która cieszy się dużą popularnością. W tym roku zorganizowaliśmy trzy turnusy, w których udział wzięło łącznie ponad 30 uczestników w wieku 9-17 lat. Oprócz nauki pływania na łodziach, uczestnicy obozów mieli okazję uczestniczyć w wielu innych atrakcjach, takich jak piesze wędrówki po górach, wizyta na zaporze w Solinie, basen w Lesku, gry terenowe, ognisko/szanty, Wiejskie ZOO w Berezce, nauka węzłów. Obozy żeglarskie nad Soliną to doskonała okazja do aktywnego wypoczynku, nauki nowych umiejętności i nawiązania nowych znajomości.

Obóz rowerowy nad Bałtykiem

W tym roku ponownie wybraliśmy się na obóz rowerowy nad Bałtykiem. Uczestnicy wyjazdu mieli okazję przejechać się wzdłuż wybrzeża od Świnoujścia aż do Helu. Nocowaliśmy na kempingach, wspólnie przygotowywaliśmy posiłki, rozpalaliśmy ogniska, pracowaliśmy z mapą i podziwialiśmy piękno nadmorskiej przyrody. Obóz rowerowy nad Bałtykiem to idealna propozycja dla aktywnych dzieci i młodzieży, które lubią spędzać czas na świeżym powietrzu.

Obozy rekreacyjne w Harasiukach i Czorsztynie

Obie miejscowości oferują wiele atrakcji, w tym m.in. szlaki turystyczne, jeziora, zamki i inne zabytki. Uczestnicy obozów mieli okazję uczestniczyć w wielu zajęciach, takich jak gry i zabawy terenowe, wycieczki rowerowe, kąpiele w jeziorze, warsztaty artystyczne i wiele innych. Obozy rekreacyjne w Harasiukach i Czorsztynie to doskonała propozycja dla dzieci i młodzieży, które szukają aktywnego i ciekawego wypoczynku.

Obóz tenisowy w Muszynie

Nasz tenisowo-sportowy camp w miejscowości Muszyna skupia miłośników tenisa ale nie tylko. Paintball, quady, rowery, pływanie, plażówka, siatkówka te wszystkie atrakcje również można tam znaleźć. Od wielu już sezonów jest to nasza sprawdzona miejscówka na aktywny wypoczynek w górach.