606 141 330 ms@maxisport.com.pl

Rozpoczęcie sezonu narciarskiego 2018/2019

15 grudnia 2018 Marcin

Sezon narciarski rozpoczęty.

Nasz pierwszy wyjazd w sezonie, podobnie jak przed rokiem udaliśmy się na Słowację do stacji narciarskiej Jasna-Chopok. Prognozy były naprawdę obiecujące. Tuż przed naszym przyjazdem mocno posypało śniegiem a temperatury w nocy spadły do minus kilkunastu stopni. To wszystko sprawiło, że z wielkimi nadziejami ruszyliśmy na podbój Chopoka.

W grupie siła

W pierwszym wyjeździe wzięło udział blisko 50 osób – co bardzo nas cieszy. Z Rzeszowa wyjechaliśmy w piątek w godzinach wieczornych. Na miejsce dotarliśmy późnym wieczorem. Po zakwaterowaniu udaliśmy się na zasłużony (po podróży) odpoczynek w swoich łóżkach. W sobotę rano tuż po śniadaniu, zwarci i gotowi ruszyliśmy naszym autokarem do dolnej stacji Lucki – oddalonej o kilka km od naszego miejsca zakwaterowania

Sobota wykorzystana na MAXA

Zgodnie z przewidywaniami pogoda była dla nas łaskawa. Już od samego rana mogliśmy zachwycać się wspaniałymi widokami ze szczytu. Do tego całkiem niezłe warunki śniegowe jak na początek sezonu, dały nam naprawdę wiele radości podczas pokonywania kolejnych kilometrów po przygotowanych trasach. Do ostatnich minut korzystaliśmy z działających gondoli i krzesełek a tuż po godzinie 16:00 udaliśmy się na przewidziany obiad w zaprzyjaźnionej restauracji.

Spragnieni kolejnych wyjazdów

Ze Słowacji ruszyliśmy w drogę powrotną do Rzeszowa około godziny 18:00. W autokarze był czas na rozmowy, wymianę wrażeń po całym dniu jazdy, przeglądnięcie fotek po całym dniu a także omówienie wspólnych planów na kolejne wyjazdy. Nasza narciarska rodzina rozrasta się z sezonu na sezon i bardzo się cieszymy, że możemy wspólnie podzielać nasze pasje. Pierwszy wyjazd za nami – uważamy, że udany. Już teraz szykujemy się do kolejnego a Was zapraszamy do śledzenia naszej strony oraz fanpage na FB, gdzie będziecie mogli śledzić na bieżąco co i jak. Dziękujemy wszystkim uczestnikom za wspólny wyjazd.