606 141 330 ms@maxisport.com.pl

30 sierpnia 2019 Marcin
In Bez kategorii

Nad jeziorem…

Podobnie jak w roku ubiegłym spędziliśmy 3 wspaniałe tygodnie na trzech turnusach żeglarskich nad Soliną. To czas pełen ciekawych przeżyć, nowych doświadczeń, dobrej zabawy oraz nowych znajomości i przyjaźni. Stacjonowaliśmy jak zwykle na “Wyspie Energetyka”, gdzie na naszych łodziach przycumowanych do kei nocowaliśmy pod gwieździstym niebem. W ciągu dnia doskonaliliśmy nasz warsztat żeglarski pod okiem instruktorów-opiekunów. Oczywiście był też czas na piesze wędrówki, wizytę na basenie czy w parku linowym. Kąpiele w jeziorze, kajaki, ogniska, gry i zabawy terenowe. Wspólnie przygotowywane śniadania i kolacje, obiady w tawernie to nasza codzienność podczas obozu. Zapewne długo będziemy pamiętać czas spędzony pod żaglami…

#zaglezmaxisportem

…w górach…

To był obóz nie tylko tenisowy. W Muszynie zawsze się coś dzieje. Zajęcia sportowo rekreacyjne tj. quady, rowery, paintball, rafting. Nasi podopieczni mogli również korzystać z basenu znajdującego się przy ośrodku. Wszelkie zabawy, animacje i zajęcia odbywały się pod czujnym okiem instruktorów, animatorów i opiekunów. Chyba każdy znalazł tutaj coś dla siebie. A na koniec tenisowej rywalizacji nagrody dla wszystkich uczestników. Wspaniale i aktywnie spędzone 10 dni w tej uzdrowiskowej miejscowości na pewno przyniosło same korzyści dla wszystkich. Dziękujemy za wspólnie spędzony czas i zapraszamy już za rok.

#teniszmaxisportem

…i nad morzem

Na rowerach przemierzyliśmy trasę ze Świnoujścia na Hel a dalej promem do Gdyni i pociągiem do Rzeszowa. To była przygoda. Noclegi na kempingach, wspólne śniadania i kolacje przy namiocie. Obiady jedzone na trasie w restauracjach i barach. Do tego odwiedzonych wiele ciekawych miejsc na trasie, piękne plaże – często niedostępne dla pieszego turysty i przede wszystkim morza szum, ptaków śpiew… Ten rowerowy obóz wędrowny to prawdziwa szkoła życia dla młodych podróżników. Rozbijanie namiotów, rozpalanie ogniska, przygotowywanie posiłków to rzeczy, których na co dzień nie robimy, jednak tam poradziliśmy sobie z tym znakomicie. Zarówno chłopaki jak i dziewczyny będą ten obóz pamiętać przez długi czas. To był świetny wyjazd…